2012. július 17., kedd

Krémtúró


Egy finom és egészséges desszertet szerettem volna készíteni a gyerekeknek uzsonnára, és mivel volt itthon egy nagy doboz joghurtom aminek holnap lejár a szavatossága, gondoltam veszek mellé túrót, és kekszet, és csinálok krémtúrót. Az ötlet nem is volt rossz, de mivel az egész joghurtot fel akartam használni, így a végeredmény elég hígra sikeredett. Főztem hozzá egy kevés sűrű tejbegrízt, és összekevertem azzal. A búzadara szépen felvette a felesleges nedvességet, viszont az ízén nem sokat változtatott.

Hozzávalók:
  • 250g túró
  • Joghurt
  • Vaníliás-cukor
  • Cukor ízlés szerint
  • Keksz (Én Győri Zabfalatokat használtam) 
1. A kekszet daráljuk le vagy mozsárban törjük apróra
2. Keverjük el a túróval
3. Kanalanként adjunk hozzá joghurtot, míg megfelelő állagot nem kapunk
4. Ízesítsük cukorral, vaníliás-cukorral ízlés szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése